Kampanyalarımızı takip ediyor musunuz?

Merhaba sevgili beyaz yakalılar! Nasılsınız, nasıl gidiyor işler? Bizi sorarsanız, çok şükür işlerimiz iyi gidiyor. Her yıl satışlarımızda Haziran ayıyla başlayıp Ağustos sonuna kadar devam eden bir yaz rehaveti olmaktaydı. Bu rehavetin en önemli nedenleri, ofis çalışanlarının yıllık izin dönemleri ve bayram tatillerinin bu döneme isabet etmesiydi. Geçen yıllardan farklı olarak bu yıl, koronavirüs salgını ile birlikte bu durum bir miktar değişti. Bu haftaki blogumda sizlerle, yaz döneminde düzenlediğimiz kampanyalar hakkında bazı bilgiler paylaşacağım. Kampanyalarımızı takip ederek sizler de ofis ve ev için sarf malzemesi ihtiyaçlarınızı uygun fiyat avantajı ve üstün hizmet kalitemizle karşılayabilirsiniz. 

Korona Döneminde Ofix.com

Kampanyalarımıza geçmeden önce, sizlerle birkaç şey paylaşmak istiyorum arkadaşlar. Bildiğiniz gibi, tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgını nedeniyle yeni bir dönem başladı. Salgından korunmak için alınan önlemler nedeniyle kurumsal müşteri pazarında talep daralması oluşurken, bireysel müşteri pazarında yeni fırsatlar gündeme geldi. 11 Mayıs itibariyle işe dönüşlerin yavaş yavaş başlaması, kurumsal müşteri pazarında taleplerin artmasına katkı sağladı. Bununla birlikte, ofislerin sarf malzemesi talepleri asgari düzeyde seyretti. Bireysel satış kanalında ise çok büyük artışlar elde ettik.

Ofis sarf malzemeleri tedariği alanında şirketimiz, kurulduğu ilk günden beri kurumsal müşteri pazarının lider oyuncusu olmaya dönük pek çok strateji izledi. Korona döneminde satış ve pazarlama birimlerimizin öncülük ettiği çalışmalarımız sayesinde yeni müşteriler kazandığımız gibi, eski müşterilerimizi de geri kazandık. Bu süreçte satış ekibimizin temel önceliği, Ofix.com‘da operasyonun kesintisiz devam ettiğini ve ofis ihtiyaçlarının yanı sıra ev ihtiyaçlarını da bizden karşılayabileceklerini müşterilerimize anlatmak oldu. Kurumsal müşterilerimizin alışkanlıklarını ve beklentilerini çok iyi bilen satış ekibimiz, bu süreçte ulaşılabilirliklerini hep üst düzeyde tuttu. Ve müşterilerimizin taleplerini en hızlı şekilde karşıladı.

Konuya ilişkin olarak, “Salgın süresince alınan tedbirler neticesinde müşterilerimiz evlerine çekildi. Müşterilerimizin en büyük beklentileri, bu dönemde ihtiyaç duydukları her anda bize ulaşabilmek ve daha da önemlisi, iletişimi kesintisiz bir şekilde sürdürebilmekti. Bu düşünceyle biz dükkanımızı bir gün bile kapatmadık, onlarla iletişimimizi kesmedik ve onlardan gelen her talebe yanıt verdik.” açıklamasını yapan satış direktörümüz Burak Solak başta olmak üzere tüm satış ekibimiz, Ofix‘in sıradan bir e-ticaret şirketi değil, “kara gün dostu” olduğunu müşterilerimize gösterdiler. İşe dönüşlerin başlamasıyla birlikte satış ekibimiz, kurumsal müşterilerimizle yani dostlarıyla birlikte çalışmaya kaldıkları yerden devam etmeye başladılar.

Ne Ekersen Onu Biçersin

Korona döneminde operasyonumuzu kesintisiz bir şekilde sürdürdüğümüz gibi, düzenlediğimiz kampanyalar ve verdiğimiz hizmetlerle müşteri memnuniyetimizi hep üst düzeyde tuttuk arkadaşlar. Ticari pazarlama direktörümüz Umut Bayhan yönetiminde pazarlama birimimiz, Ofix.com olarak en büyük avantajlarımızdan biri olan 1 günde teslimat uygulamamazı öne çıkartan pek çok çalışmayı başarıyla gerçekleştirdi. Sokağa çıkma kısıtlamalarının devam ettiği dönemde Ofix Kargo‘nun verdiği bu hizmeti online kanallardan başarılı bir reklam süreciyle duyuran pazarlama birimimiz, bireysel ve kurumsal satış kanallarında çok önemli başarılar elde etmemizi sağladı.

Korona döneminde düzenlediğimiz kampanyaları, bu dönemde satılabilecek ürünlere yönelik olarak gerçekleştirdik. Bu kampanyaları sitemizin yanı sıra Instagram ve Facebook gibi sosyal medya kanalları ile Google görüntüleme reklamlarıyla da duyurduk. Mayıs ayından itibaren işyerlerinin yeniden açılmaya başlaması, Ofix‘te yaz döneminin önceki yıllardan farklı olarak daha hareketli geçmesini sağladı. Bu çalışmaların sonucu olarak, sitemizden Haziran ve Temmuz aylarında alışveriş yapan müşteri sayımız, Nisan ve Mayıs aylarında alışveriş yapan müşteri sayımızın 2 katına çıktı.

Ofix’te Yaz Kampanyaları

Ofix‘te yaz kampanyalarında ciro ve trafik açısından çok güzel sonuçlar elde ettik arkadaşlar. Örneğin, Rulopak R-3704 Yüz Koruyucu Siperlik ürünümüz için Mayıs ayından itibaren yaptığımız reklam ve kampanyalar sonucu satışlarda Nisan ayına oranla 7 kat artış elde ettik. Rulopak alkol bazlı el dezenfektanları ise özellikle Mayıs ayındaki talep artışıyla birlikte Haziran ayından itibaren en çok aranan ürünler arasında yer aldı. Online kanallarda reklamını yaptığımız kampanyalarla bu talep artışını doğru değerlendirdik ve satış başarılarımızı arttırdık.

Satış adetleri bazında, Haziran ve Temmuz aylarında Rulopak Alkol Bazlı El Dezenfektanı Pompalı 1 L ürünümüzün satışı 2 kat, Rulopak Alkol Bazlı El Dezenfektanı 100 ml ürünümüzün satışı ise 3 kat arttı. Ağustos ayında Rulopak Limon Kolonyası 200 ml ürünümüz için başlattığımız kampanyada sadece 2 hafta içinde önceki döneme oranla satışlarda 2 kat artış elde ettik. Bu ürünler Haziran ve Temmuz aylarında kolonyalar arasında en çok ciro elde ettiğimiz 15. ürünümüzken, Ağustos ayının ilk 2 haftasında 7. sıraya yükseldi.

Yıl içinde en çok sattığımız ürünler arasında kağıt havlular önemli bir yer tutuyor. Haziran ayından itibaren tedarikçilerimizle temaslarımızı arttırıp kullanıcılarımız için ekstra indirimler elde etmeyi başardık. Bu bağlamda örneğin, Selpak Professional Extra Z Katlama Kağıt Havlu Çift Katlı ürünümüz için elde ettiğimiz ekstra indirimi, özel fiyatlı reklam çalışmamızla duyurduk. Bu sayede Haziran ve Temmuz aylarında bu ürünlerin satışında önceki dönemlere oranla 2 kat artış elde ettik.

Activex ürünleri içinse en çok satan iki ürünümüzü birleştirip avantajlı fiyatla satışa sunduk ve satışlarda önceki döneme oranla 1.5 kat artış elde ettik.

Kampanyalarımız arasında en çok 200 TL ve 400 TL üzeri alışverişlerde verdiğimiz hediye ürünler, kurumsal müşterilerimiz tarafında ilgi gördü. Bu kampanyalar sayesinde müşterilerimiz, kahve ve fotokopi kağıdı gibi ofislerin olmazsa olmaz ürünlerine ücretsiz sahip olma fırsatı yakaladı.

Ofis ve Ev İhtiyaçlarınızı Karşılıyoruz

Benim sevgili şirketim Ofix.com‘da yaz dönemi işte böyle hareketli geçiyor arkadaşlar. Ofis ve ev ihtiyaçlarınızı karşılamak için henüz Ofix.com‘dan alışveriş yapma keyfini deneyimlemediyseniz, burayı tıklayarak alışverişe başlayabilirsiniz. Daha önce olduğu gibi bundan sonra da Ofix.com, sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi yaşatmak için çalışmaya devam edecek.

Haftaya görüşmek üzere.

Ofixboy…

Related Posts

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir